Merve6hg Sdtcnts Benim ikinci,ilkinde de kışa denk geldi rahat ettim. Hem bir artısı daha var, bebislerimiz tam ek gıda zamanına gelince bahar aylarına giriyoruz bol bol taze meyve sebzelerle hazirlayabiliyoruz yiyeceklerini😊
NurBusee Sdtcnts benim aralıkta doğdu ilk bebeğim kış bebeği o kadar rahat ki isilik derdi yok ne giydircegini biliyorsun yaza kadar da baya ele avuca sığıyor rahat rahat gez 🤣
ZeynepUstaaa Sdtcnts bence kış bebeği daha avantajlı hem istediğin gibi sarıp sarmalıyosun zaten kışın pek gezilmiyo hem de yaza kadar büyümüş oluyor
Sakinem212 Sdtcnts ben kızımı ocakta doğurdum şimid yine hamileyim oda ocakta doğacak herhalde en verimli olduğu zamanlar Nisan ayı yumurtalarımın kış sert olmadığı için güzel geçti yazın çekikmez lahusalık .
[silindi] Sdtcnts martta dogum yaptm ilk bebegmi hamilelgm de cok guzeldi bebek icin de guzeldi kisin ztn evler sicack oluyor yazin cok fena suan cok zorlaniyorum
MomHero2 Sdtcnts ilk doğumum hazirandaydı ikinci doğumum ekim de olacak. Yaz doğumu hem beni hem bebeği mafetmişti ben pişik oldum hep bebekte isilik oldu. Kış doğumu daha iyidir bence her yer sıcak olursa lohusasın yatarsın bi güzel
Mucizem1995 Sdtcnts bendede aralik. Ben korkmuyorum cunki kiş bebeleri daha saglikli oluyorlar çabuk buyuyorlar. Endiselenme kendin bi kat giyiniyorsan ona iki kat giydireceksin evin isisi ayni olucak. Saglikli gelsinler yeterki
Oykum_pinar38 Sdtcnts benim doğuma az kaldı ağustos sonu Eylül başı bilmem nasıl olur ama ilk çocuğum ocakta doğdu gayet rahat büyüdü evin bucağında kimse de görmeden oohh
Yasemnnnnn Sdtcnts Haziran’dayiz ama o kadar sicakki nefes alınmıyor ve sıcaktan vücut ödem dolu yürüyüş falanda çare değil maalesef kesinlikle kışın doğum yapmak daha avantajlı üstünü ortersin dikkat edersin sarılık riski daha az