Esesli Nuraykrk hayır 175 tl verip muayene oluyordum. Mine hanım 120 tl galiba. Ama ben Batıkent’te Murat Şenoldan daha çok memnun kaldım
ZeykemKaya Deryaren bakaana bızımkı. 300 tlymıs aman valla üff dogum fotografı dedıklerı ne oluyor dogdugu anı cekıyorlar demı