@ZeykemKaya Ben çoğu şeyi sormuştum sana aklımdakileri yazayım canım
Normal doğum 2.500 sezaryen 3.000 Epidural 3.500 bebek fotoğrafları çekiyorlarmış 10 tane yanlış anlamadıysam 375 tl o tutuyor küçük bir bebek bakım çantası hediye ediyorlar doğumdan sonra. Kapı süsünü kendileri hallediyor ama hastaneden çıkarken yine onlara kalıyor süs. Odalar özel oda iki kişilik yatak olsa bile tek kişilik kalıyorsun canım bir gece kalmak fiyata dahil ekstra kaldığın her gece için 350 tl ödüyorsun eğer bebek küveze girerse devlet karşılıyormuş. Ben daha odaları tam göremedim ama geçen acile gitmiştim ebeler falan çok ilgili Güleryüzlüydü umarım her personel öyledir de çok güzel geçer doğumumuz 🤗