Baharburcu 38+3 olduk tüm hamileleğim boyunca mide yanması yaşadım sonlara doğru cocuk aşağı indikçe geçer dendi ama aksine daha da arttı sabah öğle akşam gece ne yaparsam yapayım bana mısın demiyor. Gaviscon kllanıyorum o da en fazla yarım saat etkili