Kizlaaaar 35 haftalık Hamişim Benin gibi uyuyamıyanlar var mı neden hamilelikte uyuyamıyoruz gerçi uyusakta tekmelerle yumruklarla geri uyanırız da😂ya zaten Bebiş doğduğun da uyuyuyamicaz me yani annecim şimdiden alış mı uykusuzluğa diyorlar 😂hele bi dur daha yani çıktım o süreçten çünkü 17 aylık bi oğlum daha var 😂😂😂oda cabası ne yapcağızz hanımlar bu bebişleri allah yar ve yardımcımız olsun