rose92 DefneRana canım ayın en parlak ışıltılı hali demek ☺️ Pek yok bu isim de 4 yaşında kızım çok sevdiler beray ismini de herkes
DefneRana rose92 ismiyle güzel yaşasın inşallah 😂 17+4 günlük hamileyim inşallah perşembe cinsiyet öğreneceğiz erkek olursa ismi hazır ama kız olursa diye isim arıyorum ilk kızım Miray isminde ona çok uyumlu geldi 😌
DefneRana rose92 belinay düşünüyordum beray ı da kaydettim hafızaya bakalım cinsiyet netleşsin inşallah 🥰
toffeenut rose92 merhaba sorunuzla alakasız olacak ama🙈 ben de kızım için Beray ismini düşünüyorum. Kızınızın huyu, suyu nasıldır? İsmin karakteri etkilediğine inanıyorum ama çevremde bu isimde kimse yok 😊
rose92 toffeenut inanın çok akıllı huyu suyu iyi agrasif degil gayet sakın uykuya çok düşkun 😊😊 tabi ara sıra inat damarı tutuyor ama ınanın çok uyumlu😍🙏
toffeenut rose92 maşallah ben de hem anlamını çok beğendim hem de kendi adıma çok benziyor diye çok ısındım😊