rose92 Merhabalar 🥰 ilk kızımın ismi Beray ikinci kızım yolda 😀💖 Beste düşünüyorum kısmetse ismini sizce nasıl elvin ve beste arasında kaldım 🙈 hangiisiii
Ankaku rose92 siz karar vermissiniz ama.anlami yok anlamsız Bir isim.. beste gel beste yapalim falan filan sadece sorduğunuz için söylüyorum sırf isim koymak için koymayin anlamida güzel illa ablasına uygun olucak die birşey yok
rose92 Ankaku bence gayet güzel bir isim çevremde herkes beğendi bizde beğendik anlamı da güzel ayrıca
rose92 Ankaku anlamı yanlış bilinen bir sürü saçma isim var etrafta onlara göre gayet hos bir isim zevkler renkler tartışılmaz herkesin zevki başka