Kızlar benim kalça kemiğimde ağrı var biraz ayakta durunca falan hemen başlıyo bacağımı kasar gibi aslında bu ilk gebeliğimden kaldı ilk gebeliğimde uzak bir yere gitmiştik çok uzak değilde bir saatlik uzaklıkta yollarıda biraz bozuktu o gün ordan geldikten sonra aynı böyle olmuştu hamile değilkende biraz yorulunca oluyodu bundada oluyo sık sık doktor süt iç bol bol dedi içiyodum arada ama ayran daha çok içiyorum yoğurtta yerim bu akşamda aklıma geldi kendim yoğurt mayalıyorum ondan kendime ayran yaptım koca bir bardak oda onun yerini tutar mı sizce