53 gün önce normal doğum yaptım. Hastaneden gelince evde aynayla hemen vajinama baktım vajina girişinde beyaz et parçası gibi bişey vardı hiç takılmadım geçer dedim. Ama bugün 53 günlük oldum dikişlerim iyileşti. Çok afedersiniz ama eşimle uzun bi zaman sonra uzun bi birlikteliğim oldu. 1 2 saat geçti bi batma hissettim aynayla inceledim doğumdan geldiğimde gördüğüm şey hala duruyor beyaz et parçası diye bahsettiğim şey. Eşime sordum gördünmü diye evet akıntı sandım beyaz bişey dedi. O akıntıya benzetmiş ama akıntı değil hep orda girişi kaplıyor ve ondan başka bişey görünmüyor elimle biraz dokundum yumuşak bişey. İnternetten baktım türlü türlü şey yazıyor herzamanki gibi doktora gidicem ama sırs bulamıyorum bahsettiğim şeyi anlayan yada yaşayan varmı çok merak ediyorum 😞😣