Fasulyemibeklerken Kızlar selam 60×120 anne yanı ahşap beşik aldım içinde yatağı ve cibinlik setiyle geldi fakat yatağı çok ince geldi ekstra olarak içine yatak alıyor muyuz sizler nasıl yaptınız yardımcı olursanız sevınırım
Masal53 Fasulyemibeklerken ekstra yatağa gerek yok ki inceyse eğer ufak battaniyeyi katla ser çarşafın üstüne idare eder ❤️
Serapem Fasulyemibeklerken yatağa falan gerek yok cnm.ince yatağın altına battaniye şer üstüne yatağı koy oyle salla bebegi zaten çok durmayacak onda şimdiden hayırlı olsun 🥰
Babyhappy58 Fasulyemibeklerken ben almadım evde ki battaniyeleri düz en üste o ince dediğin yatagı ser idare edersin 6 aya kadar yatar sepet beşikte ben ekstra baska beşik aldım
Eylul_naz09 Fasulyemibeklerken bnmde sepet besıgım var kucuk bı besık dedıgınız gbı ıncecık süngeri ben reflü yatagını koyup yatırcam ıcıne .
Fasulyemibeklerken Masal53 Canm battaniyeyle idare edilir de ben 1,5 2 yaşına kadar bu beşikte yatırmayı planlıyorum normalde yatak alınmıyor mu onu bilmediğim için soruyorum 🤔
Fasulyemibeklerken Serapem Ya ben oda takımı yapmadım cnm 2 yaşına kadar kullanır diye aldık 60×120 ölçüsünde ☺️ teşekkür ederm
Masal53 Fasulyemibeklerken ölçülerine göre bulabilirsen bütçen de iyise alabilirsin tabi ama o beşiklere göre ince bulursun diye düşünüyorum yinede bilemiyorum piyasaya bakman lazım 😘
Serapem Fasulyemibeklerken valla artık nasıl istersen kuzum size kalmış ona göre ayarlarsın rica ederim tatlim😇
Heather Fasulyemibeklerken aynı ölçüde yatağı oğlum 3 yaşında hala kullanıyor, 1 yıl daha gider bize o. Bizim boş gelmişti yatak dışardan aldık mecbur ama çok ince geldiyse gözünüze altına ince döşek, battaniye falan koyup yükseltilebilir.
Fasulyemibeklerken Babyhappy58 Cnm ben 2 yaşına kadar yanımda yatırmayı düşünüyorum onun içinde oda yapmadım bu beşiği içine yatak aldığımda rahat kullanamaz mı acaba
Fasulyemibeklerken Eylul_naz09 peki ilerleyen zamanda ne yapacaksın canm sanırım reflü yatağı da belli bir ay sonra kullanılmıyor muş
Eylul_naz09 Fasulyemibeklerken ben odasını hazırladım ztn ama arkdsmda da aynı besıkten vardı 9 aya kadar kullandım demıstı .bnde 9 aya kdr kullanırım herhalde bı sorun cıkmazsa eger bıde benım aldıgım reflu yatagının yan koruyucuları cıkabılır ozellıklı
Fasulyemom Fasulyemibeklerken bende aynı şekilde almıştım ama içinden çıkan sünger beni hiç memnun etmedi. Yataş bebek yataklarında arada indirim yapıyor. Ben Hepsiburada üzerinden almıştım çift taraflı bir tarafı yumuşak bir tarafı sert. Geldiğinde anladım gerçekten beşikle gelen hiç güzel değilmiş
Fasulyemibeklerken Eylul_naz09 kuzum dönmeye başladığı zaman yan bariyerleri çıktığında bebek ondan zaten kayar diye düşünüyorum çünkü reflü yatağı ebat olarak ta çok büyük bir şey değil ama ilk 3 ay bende reflü de yatırmayı düşünüyorum 🙏
Eylul_naz09 Fasulyemibeklerken reflu yatagını sepet besıgın ıcıne koyucam yan barıyerlerını de cıkarıcam hareketlenmeye basladımı gunduzlerı kndı odasında besgınde gecelerı de yanımda sepet besıgınde bu sekılde yatırcam denem yanılma olarak gorcez arkdsm böle yapmıs tavsıye ettı bakalım😅
Fasulyemom Fasulyemibeklerken beşiğim 60×120. Yataş bedding twiny sünger yatak diye geçiyor adı. Nisan ayında 170tlye almışım canım