SerenYiitolu Sezen evet canım aynı zamanda son günlerde de yemeye devam edersen sütte yapıyor araştırabilirsin
NilferAkar Merhaba güzel anneler biz 32.haftadayız doktorumuz bugün 2kilo 45cm olduğumuzu söyledi fakat bebeğimizin gelişiminin geri bebeğimizin küçük olduğunu söyledi bizede çok garip geldi bu haftalarda ortalama bebekler bu kilolarda çünkü
NeslihanCaykara Sezen üzülme canım benim ceviz muz kaşar yemelisin süt yoğurt iyi gelecektir inşallah alır Allahın izniyle
Buseguzel 1 hafta önce 31+2’yken gitmiştim , 2000 kgdı. Bir dahaki randevuya kadar kaç olur bakalım 🙏
Mehmetinannesi BraBozlak galiba birazcık tombiş olacak 😂😂 teşekkür ederim rabbim hepimizin yavrusunu kucagina almayi nasip etsin 🙏🙏
gizemmm Gulus1998 canım benimde 31+2de 1840. Gramdı bugün 33+2 deyiz 2150 gram doktor normal tam haftasında dedi 31.haftada da normal demişti Neden küçük olsun ki daha vaktin var ayrıca her annenin her bebeğin yapısı bir değil bu konularda kıyaslama da doğru değiş bence
mlsyvz Serpilufuk maşallah bebeğinize neyle beslediniz onu öyle 👏🏻👏🏻☺ 36 da alınması bana da erken geldi. Zaten sezeryan olacaksa bence en azından 38. Haftayı görmeli bebek
Serpilufuk mlsyvz iişallah Mehmetinannesi Pıhtışaşma problemim falan var Bir kaç ilaç kullanıyorum zaten Riske atmak istemiyor galiba hoca🤗
Shnern 32+6 da 1950gramdi bakalim aimdi kac oldu ☺ cok kilo olmasindanda korkuyorum dogumda zorlar diye