Serpilufuk Merhabalar 32.haftada bebeğim 2152gr dedi dr İri Bebek görünüyor diye 36.haftada alınması planlanıyor Sizde durum nasıl
Mehmetinannesi Serpilufuk 32. Haftamda 2200 gr dı benimkide doktorum gayet normal dedi ki bencede normal siz bilirsiniz ama sezeryan olmayı istemiyorsanız başka doktorlarlarda görüşebilirsiniz
Gulus1998 Ben 31 hafta 5 günlük hamileyim doktor bebeğimin 1 kilo 700 gram olduğunu söyledi. Normal mi? Bence normal ama herkes küçük olduğunu söylüyor 😕
gizemmm Gulus1998 canım benimde 31+2de 1840. Gramdı bugün 33+2 deyiz 2150 gram doktor normal tam haftasında dedi 31.haftada da normal demişti Neden küçük olsun ki daha vaktin var ayrıca her annenin her bebeğin yapısı bir değil bu konularda kıyaslama da doğru değiş bence
Duygu Mrvttz iyi kilosu bence hatta gelişimi önde görünüyor maşallah valla bebişler kilo aldıkça ben mutlu oluyorum 😊
YesimAyd 30+3 deyiz dün doktora gittik 1 kilo 500 gr olmuşuz doktorumuz gayet sağlıklı ve normal olduğunu söyledi zaten bu haftalardan sonra kilo alımı hızlanıyomuş 😊👶🏻
SerenYiitolu Sezen bol bol onu besleyecek şeyler yemeye özen göster muz kaşar peynir cici bebe özellikle çok kilo aldırıyor moralini bozma stres yapma sen mutlu oldukça bebeğinde mutlu olur unutma hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah🙏🏻🙏🏻😍
NeslihanCaykara Sezen üzülme canım benim ceviz muz kaşar yemelisin süt yoğurt iyi gelecektir inşallah alır Allahın izniyle
SerenYiitolu Sezen evet canım aynı zamanda son günlerde de yemeye devam edersen sütte yapıyor araştırabilirsin
BraBozlak Mehmetinannesi Bebeğiniz tombul olacak galibaRabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin
Serpilufuk mlsyvz iişallah Mehmetinannesi Pıhtışaşma problemim falan var Bir kaç ilaç kullanıyorum zaten Riske atmak istemiyor galiba hoca🤗
Mehmetinannesi BraBozlak galiba birazcık tombiş olacak 😂😂 teşekkür ederim rabbim hepimizin yavrusunu kucagina almayi nasip etsin 🙏🙏