Zelsonr Fatmaaaaa123 Canım bende baby turco aldım,ıslak mendilini de aldım kardeşim kullanıyor çok memnun ve doğal ve asla sızdırmıyor diğer markalara çok yüksek fiyatlar ödemeye gerke yok diye düşünüyorum. Trendyoldan hem bir numara hem iki numara sipariş verdim bu hafta içi gelir emin ol memnun kalıcaksın👌💜
hunilianne Fatmaaaaa123 ben başından beri bimin bezini kullanıyorum çok memnunum. Baby turco almıştım bi ara hemen pişik yaptı. Her bebekte farklı oluyor denemek lazım
seyram Fatmaaaaa123 bim beziyle 4 çocuk büyüttü benim eltim hiç bir zaman da Pişik olmadılar çok güzel bir bez bende bebeğime bimin bezlerinden aldım. Öneririm mutlaka 🙏
Fatmaaaaa123 Zelsonr bende 1 numara 160 lisindan sipariş verdim geldi 24 haftalık hamileyim bezlerde bozulma olmaz inşallah oğlumda molfiks kullanıyordum bekledikçe bozulmuştu topaklNmisti içi
Esmakucuk Baby turco 👍🏻 ama bebekten bebeğe de değişir. Biz baby turco mavi paketten memnunduk, doğandan serisinden o kadar memnun kalmadık ama bim, a101 vs bezinden çok daha kaliteli bence
Zelsonr Fatmaaaaa123 Ben 1 numara 40 adet olan paketten 2 numarayı 168 adet olan paketten sipariş verdim ıslak mendili de 12×90 paket olandan sipariş verdim canım. Annem bir numarayı çok kullanmıyorlar dedi kız kardeşimde öyle dedi. Bende az aldım 1 numarayı 💜
Zelsonr Fatmaaaaa123 Yok ya bozulmaz hiçbişi olmaz inşallah 🤲💕 Bundan da memnun kalırsın pişik yapmıyor bizzat kullananlardan tecrübeler 👌
minicikanne Fatmaaaaa123 Çok sipariş vermişsiniz ayrıca baby turconun 1 numarası çok küçük. 😕 Keşke 2 numara alsaydınız.
Fatmaaaaa123 Zelsonr oğlum prematüre doğdu çok 1 numara kullandım bilemedim ya hiç aklıma gelmedi hayırlısı kalırsa birine hediye ederim artık
Elcnbykckr A101’in bezini hiç beğenmedim cok tahriş ediyor. Ve uzun vadeli bir bez değil ½çişe kocaman oluyor ozaman ucuz olmasının bi anlamı kalmamıştı. Bide çocuk çiş yaptıkça benzin kokusu gibi kokuyor. Geçenlerde Kanz ın bezini denedim asla sızıntı yapmıyor kaka sa çıkarmıyor bi onada bakın isterseniz. Ben suan molfix kullanıyorum oğlumda 3yasına girecek hala bezli en iyi uzun vade bizde giden o oldu biraz pahalı ama çişe alıstırana kadar idare edicem bimin kinin 6nosu yok olsa onu alıcam yoksa ama her zaman gelmiyormuş
Fatmaaaaa123 Elcnbykckr canım BİM’in 5 numarasıyla molfiks in 6 numarası aynı BİM’in bezlerinin kalıbı geniş
aylin08166 Fatmaaaaa123 genelde baby turco önerdiler bende hem 1 hem 2 aldım stokladım bebiş büyüyünce geçeriz bime 😁