[silindi] ilk okul 1-2 de çok yaşadım çocuklar çok acımasız oluyorlar çocuk aklımla da çok kafaya takmıştım ama sonra zamanla ismimin az kişide olması ve herkes tarafından beğenilmesi beni şu yaşımda 30 yaşımdayım çok mutlu ediyor.. kendimi ismime has özel hissediyorum Betül ismim de var ama Sare yi seviyorum.. onu kullanmayı istiyorum.. yani o yönde sıkıntı yaşadım hele erkekler mal mal takılırlardı kendilerince.. sma şu an mutluyum nasıl gönlünüz rahat ederse ♥️ Bahtı güzel olsun yavrunuzun inşAlllllah 🤗