Ah bu hormonlar beni maffeti ikinci gebeliğim senin yine esin yanında benim eşim il dışında çalışıyor hafta sonları geliyor yalnızım kızımla beraber kimse beni anlamıyormuş gibi hissediyorum hiç mutlu bir anım yok hergün ağlamakla geçiyor kızımda etkileniyor çalışıyordum işi bıraktım evde hepten kafayı yemek üzereyim .bende bir tane yeterdi diye kendi kendime konuşmaya başladım sonra Allah sağlık sıhhat versin biran önce alayım kucağıma sağlıkla diyorum ve gebelikten önce kaygı bozukluğu için ilaç kullanıyordum .fiZiksel değil ama psikolojik bittiğim 4 haftam kaldı yani bu sürede güçlü durmaktan başka çare yok sanırım hepsi geçici