Kesinlikle yattığın yerde de olsa üretici bir şeyler yap kendini işe yarar hisset. Bir film başla izle ve bitir. Sonra kalk yap boz yap. Sonra yemek yap. Sonra yat uyu. Mümkünse ailen uzaktaymış görüntülü ara konuş günlük. Sana dizi önerisinde bulunayım. Crash landing on you şahane ilk bölüm çok saçma 2. 3. Bölümlerden sonra çok güzel. Bunun gibi şeylerle kendini oyala ama boş durma olur mu? Tesbih çekmek böyle Kuran dinlemek de rahatlatıyor. Müzik aç dinle şarkı söyle. Kendini bir alanda geliştirmeye çalış örneğin bebek arabası alacaksın zaten tüm ürünlere bak uzmanı ol o işin. Gibi gibi. İnan hepimiz koronadan da bunaldık. Allah sağlık versin. Kocayı da takma Allah aşkına hepsi aynı. Pohpoh istemeyen erkek var mı? İltifat vs bekleme kardeşim. Kendi kendini sev, ben değerliyim de. Güzelim de. Ben anne oluyorum bu bana verildi bahşedildi de. Ama üretken ol :)