yagmur_vera Ben de eski haline dönmesini isteyenlerdenim. Çünkü benim sol göğsüm büyüdü sağ göğsüm küçük kaldı bariz orantısız oldu. Var mı aranızda böyle bir durum yaşayan arkadaşlar?
[silindi] yagmur_vera biraz fark olabiliyor sut de genelde dha fazla oluyor büyük olanda cocuk da orayi istiyor fark biraz artiyor bazen😅
Aybarsss Benimkileri boyutu çok güzeldi esim bayilirdi..ilk hamile kaldim zaten büyük olan goguslerim dahada büyüdü dogum yaptım memeden ayırdım küçüldüler eski halinden daha küçük oldular maalesef..Allahtan sarkmadilar.
Merinosunannesii momtobe12 umarım eski boyutuna döner zaten 90 bedendi göğsüm hep şimdi iyice büyüdü 100 mü oldı 110 mu bilmem😂😂
Kubbbraa Kız eski haline dönse gene iyi 2.dogumum olacak. İlkinde gördüm ne olduğunu olabileceğini eskisinden beter oldular bir tutam deri parçası sarkık 😭
mrveknblt momtobe12 evet ya bende çok memnunum böyle cok güzel 💃🏻 Eski haline dönüyor, sarkma oluyor diyorlar olmasa keşke 😓
melisa_ozgur_46 momtobe12 ay insallh kalir aşırı küçük göğüslü zaten degilim 85 bedenim normalde de şuan da da çok güzel ler hep boyle kalsin istiyorum 90 95 🙈🤭🤭🤭