Serayyurtsever bence uyuyun yani firsatiniz olduğu sürece dinlenin. Sonuç olarak bu farklı bir sürec. Okuduğum doktorlara ait kitaplarda da yazıyor bu gebelik süresince olan bir durum ve şöyle de düşünün demekki gebe kadının dinlenip kendisini çok yormamasi içinde doğanın bi duzeni gibi böyle bı süreçte uyku hali başlıyor . Kimseyi dinlemeyin zamanı gelince zaten uyuyamayacagiz belki son aylarda daha sonra bebişlerimiz dogdugunda. Kim bilir.