Bende iki hafta önce çocuk sahibi olmak istiyorum diye muayeneye gittiğimde hamile olduğumu öğrendim. Şuan adetimin son gününden hesaplamama göre 6 haftalığım ve inanılmaz hissediyorum karnımda ki şişliği aşırı bulantım ve halsizliğim oluyor sizlerinde öyle mi olmuştu