Ben de 9 . Haftada sancısız yoğun bir kanama yaşadım doktorum ultrasonda baktı. Bebek ve kesesinde bir sıkıntı yok düşük tehliken var dedi ve progestan verdi. Şimdi 20 haftalık olduk iyiyiz çok şükür. Sende bol bol dinlen ev işi dahi yapma. Bol sıvı tüketmeye çalış. Hayırlısıyla bişey olmaz inşallah.