Misss35 ben ilk doğumumu ağustosta yaptım şimdi temmuzda yapacağım 😅 hep sıcağa denk geldim ama daha güzel bişi rahat yani üşüdü etti derdi olmuyor sadece ter boşalıyor oda toksinlerini atıyorsun diye düşün daha kolay zayıflarız 😅😅 bi yandanda meditasyon yapıyorum sende yap hatta herkes yapsınn kızlar bu hafta doğum korkusu meditasyonu çektim onu koyucam akşama youtube a . Hamilelerle yoga ve meditasyon diye yazın ordan üye olun videomu yükleyince bildirim gelir 😊 hem sezeryan korkusuna hemse normal doğum korkusuna yaptım . Öncekileride izleyin nekdr yapsanız kardır 🤰🏻😍