Neler yaşadınız? Gelişim olarak bebeğinn kilosu önde giden varmı?
Ben 38+2 oldum bebeğin kilosu 3,677 gr ve oğlum gelmedi. Doktor böyle bebek çok kilo alırsa doğumun zor olacağını söyledi . Çok ikilemdeym ne yapsam. Bidahaki hafta gel suni sancı vericem dedi. Açılma olmadan da suni sancı verilmesi ne kadar doğru bilmiyorum 😔