Elifnev Valla ben yıllardır meyve suyu kola falan hic içmiyorum. Hamileligimde hic icmedin. Genelde buz gibi su, maden suyu, süt, bazen kahve içiyorum. Ama yorumlarda görünce canm limonata cekti😀 az sekerli veya balli bi limonata yapip icerim belki bugun
Cilekkz-22 Elifnev ben dün marketten 2 litrelik Uludağ limonata aldım yarısını bitirdim dünden beri 😛😛 içtikte içesin geliyo 😁😁
mrveknblt Cilekkz-22 yarasın diyelim o zaman ne diyelim 😅 benim genellikle saat 2den sonra öyle tutuyor 😅 kalkıp kahvaltı ettikten sonra da çok şükür ağzım yatana kadar hiç boş durmuyor 😅
MomHero2 Cilekkz-22 ben normal şartlarda da içmem zaten. Dikkat etmeniz açısından söyledim şekeriniz çıkmadıysa daha çok için o zaman ne diyim
MomHero2 Cilekkz-22 size çatmadım hanımefendi ters cevap yazan sizsiniz gebelikte tüketmek pek sağlıklı olmadığı için dikkat etmenizi öneririm dedim siz hemen o zaman sen içme demeye başladınız ben yaptığım bir şeyi başkasına yapma demem zaten
Nermin28 Cilekkz-22 ben de cok tukettim limonata canım meyve suyu dokunuyor da limonata her gun icsem icerim valla
Cigdemss Cilekkz-22 hiç içmedim . Normaldede içmem, hazır olan içecekleri belki yıllar oldu ağzıma sürmedim. Hazır meyve sularını en kötü meyvelerden yapıyorlar. Evde de sıkmıyorum, Şekerli ve fazla meyve veya suyu fruktoz alımı direk yağlanma yapıyor. meyveyi posasıyla yemek daha sağlıklı. Ben soda falan içiyorum yada ayran .