Cilekkz-22 Kızlarrr burda bu kadar hamile insanlarız acaba meyve suyu içmeden gün geçiren var mı 🤭🤭🤭 ben hergün meyve suyu yada limonata içmesem rahat edemiyorum 😁😁
Duyguderinderen Cilekkz-22 canım istedikçe içiyorum neden bilmiyorum canım hep soğuk içecek istiyor birde buzlu kahve yapıyorum
AybukeA Cilekkz-22 ben içmiyorum 😅😅 gebelik öncesi bırakmıştım kilo vermeye çalışırken meyve suyunu, kolayi 4 5 yil once bırakmıştım. Ama gebelikte arada yarim bardak falan kola içtim son aylarda
ttugg Cilekkz-22 ben akşam yemeklerinde içiyorum gün içinde soğuk su içiyorum ozellikle fanta çok içesim geliyor ama içemiyorum asitli olduğu için
Cilekkz-22 Duyguderinderen 😁😁 bende hergün kahvaltıda veya gün içinde canım çekiyo ya meyve suyu ya fuse tea yada limonata tüketiyorum 🙈🙈
Cilekkz-22 AybukeA 😁😁 ımmm ayıptır söylemesi ben hamilede olsam fazla kilo almadım o yüzden ne bulsam yiyorum 😁😁 ama kilo almıyorummmm 😁😁
Cilekkz-22 ttugg 🙄🙄🙄 püüüf fanta deme deliriyorum fanta içmek için geçen gün içmiştim. 1 2 bardak ama yinede canım çekiyo 🥳🥳🥳
Kuzucccum Cilekkz-22 bi bardak tek ıctım şuana kadar çok sekerlı dıye tavsıye edılmıyor içilmesi o yüzden hıc ıcmıyorum . Genelde sade soda içerim soğuk serin ıyı gelıyor
co2041 Cilekkz-22 daha hiç içmedim desem doğrudur.. koladan başka içecek sevmem onu da çok nadir canım çektikçe içtim
yamacinannesii Cilekkz-22 bende çok istiyorum onların yerine günde 1 tane sade soda içiyorum bi de eşime bir sürü meyve aldırdım onları katı meyve sıkacağından çektim içine buz atıp içiyorum çok daha sağlıklı bence 😁
mrveknblt Cilekkz-22 meyve suyunu sadece sabahları 2 yemek kaşığı kadar kan ilacıyla karıştırıp içiyorum onun dışında gün içinde limonata, süt, soğuk kahve, su tüketiyorum 😅
Cilekkz-22 mrveknblt limonata 😛😛 içirdikçe içirtiyo kendini şimdi kahvaltı da 1 buçuk bardak içtim 🙈🙈
mrveknblt Cilekkz-22 yarasın diyelim o zaman ne diyelim 😅 benim genellikle saat 2den sonra öyle tutuyor 😅 kalkıp kahvaltı ettikten sonra da çok şükür ağzım yatana kadar hiç boş durmuyor 😅
Lulemom Cilekkz-22 hiç aklıma bile gelmiyo içmek 😄 su haricinde içtiğim tek şey maden suyu, çok nadir arada da yemeğin yanında kola içersem içiyorum. Onu da bi tek balık yada burger yerken falan. 🤷♀️