Susamtanem2 bu gebelıgımde ılıskı serbesttı 3 aydan sonra 7 aya kadr aktıf devam ettı ama snra erken dogum rıskınden cekındı doktor ara vermıstık sonrada sancılarım agrılarım derken olmadı bıdaha ılıskı, ben ılıskının cok elzem etkıledıgını dusunmuyorm etkılerınden bır tanesı sadece aktıf yasam tarzı daha onemlı bence, kızım 2 bucuk yasında normalde yanımızda gelıcekgı hastane ıle anlasmıstk ama suyum kızımı uyuttuktan snra gelınce gorumcemle kayınvalıdemı eve cagırdım onlar geldı bız cıktık sabaha kadr uyyumua kızm zaten sabahta geldı zıyarete sorun yasamadık🌸