Busbushatun anne091 yani biraz doktorda ve hastanenin donaniminda bitiyor gbi malesef ama saglik orgutu 18 ay icin onay vermis
Busbushatun MomHero2 bi ara vazgecer gbi olmustum ama sartlar guzl ilerlerse denicem diyordum, son aylarda belli ediyor kendini
MomHero2 Busbushatun bende geç kaldım mı diye düşünüyorum henüz doktorumla paylaşmadım istediğimi 22. Haftadayım
Busbushatun MomHero2 yoo gec degil kesinlikle ama doktorunuz onerdigi bi ebeyle anlasip dogum egitimi almanizi onerebilirim 30lu haftalar yeterli bi zaman oluyo
Busbushatun zippirana bnde illa normal dogurcam demedim sartlar guzl ilerlese bi denicem diyordum cunku kizimda 15 saat sanci cekmemle kalmistm bu sfer bakin acilma varsa bekliyim yoksa hic yormicam kendimi demistimm
Bibebisgordumsanki Busbushatun allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Ne güzel bir doğum olmuş kolay olması için yaptığınız birşey var mıydı
Busbushatun Bibebisgordumsanki valla aktif bi gebelk gecirdim benm gebeliklerin tup bebek oyuzden ilkinde cok sikintilarin olmustu cok istiharatli gecirmistim 9 ay iliski yasagim filan vardi acilmam olmamasina sasirnanali bundada tam tersi hatta 2 gun once pazara gitmistm alisverisimi yaptm herkes dedi dogurcaksin onun disinda cok ozel bse yapmadim hatta hurma bile yemedim bu sefer
Bibebisgordumsanki Busbushatun ya harekets evet cok önemli siz ssvd ye kesin kararliydiniz aslında psikolojik olarak kabullenmek yeterli galiba. Doktoruma da sordum sabir ve kararlilik lazim dedi diger doktorlar gibi şeyler önermedi ben sorunca deneyebilirsin dedi sadece. Teşekkür ederim tekrar sağlıkla büyütün inşallah 😊
Susamtanem2 Busbushatun Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin darısı başımıza benim ilkim zor bir normal doğum olmuştu 2. de korkuyorum kızım 3 yaşında benim sorularım çok kusura bakmayın öncelikle benimde 40 hafta ilişki olmamısti ve acilmam yoktu bu gebelikte ilişkiye ara verdiniz mi cunku okuduğum kadarıyla ara vermeyenler daha kolay bir doğum yapıyor 2.de bende düşünüyorum diğer sorum kızınızı kime bıraktınız ya da eşinizleoda hastaney mi geldi bende doğum ve özellikle kızımı hastaneye alabilir miyim düşüncesi sürekli var kimseye bırakmak istemiyorum
Symazturk Busbushatun insallah biz de böyle kısacık yazıp güzelce anlatacağımız bir hikayenin kahramanı oluruz evlatlarınızla sağlıklı uzun ömürleriniz olsun 😇🌸
Sumooo Bende ssvd düşünüyorum ilk doğumum isteyerk sezeryandi, pişman değilim ama aklım normal doğumu yaşamakta kaldı,o yüzden ssvd çok istyrm korkuyormda tabi ,ama arastrcm ,,Allah size bağışlasın
DuaElf Busbushatun sağlıkla büyütün bebişinizi inşallah 🌸 bende çok istiyorum ssvd ama her doktor yapmıyor yakınımda yapanda bulamadım. Nasip inşallah benimde olur hayırlısıyla. Çok sevindim sizin adınıza
Eski9 Birde ssvd düşünüp planlıyor muyduunuz acaba bende böyle su gelse hastaneye gitsem sizin gibi 5-6 cm acikligim vs olsa denemes mi acaba doktorum ya 🙁
Busbushatun Eski9 ssvd de onceden planlamak onemli doktor hastanede surec boyunca takipte kaliyor ve bi ekip hazir bekliyor hastane donanimi kan bankasi filan oncden bilgilendiriliuornoyuzxdn denemk istediginizi oncden konusmanizda fayda var🌸
Beyzan Busbushatun sizi uzun zamandır takip ediyordum bakış açısını sevdiğim bilinçli annelerdensiniz. Bir ssvd adayı olarak hikayenizi okumak ayrıca umut verdi. Allah iki evladınizi da sağlıkla büyütmek nasip etsin inşallah 🌸. Bir de ben de 37+ 4 deyim ve sezaryen dikişlerim acıyordu bor kaç gündür tedirgin olmuyor değildim ama sevindim sizden böyle duyunca 🙂
Busbushatun Beyzan aciyor bnmde son aylarda aciyordu epey suanda yanmalar oluyor sezeryan olmus gbi dikkat etmemiz gerekiyor yine ama korkulcak bsey yok olcagina varicak her sey🌸