bircivcivannesi kızlar ne durumdasınız gün icerisinde hamilelige dair ne değişimler yaşıyorsunuz bebiş kilolari ne alemde, yalancı sancı yaşayan, erken doğum riski olan, Acikligi olan, nişanı gelen var mı, uyuyamayanlar ? 🙈
Naz_01 bircivcivannesi normalde 34+1m ama bebeğin gelişimi 36.haftayla uyumlu 2700 kilosu,47cm boyu çıktı kızımın.ayaklarım aşırı şişmeye başladı penguen gibi yürümeye başladım desem yeridir .çok fazla tıkanmaya başladım.şimdilik doğuma dair bir belirtim yok 😊
Eegurefeoglu bircivcivannesi ayaklarım artık davul gibi oluyor akşamları zor yürüyorum 😂 bu ara aşırı fazla kasılmam oluyor ama açılma vs herhangi bir belirti yok henüz hareket ederken otururken kasığımda müthiş bir acı oluyor o kadar
Byn-4242florya bircivcivannesi 3 haftadır geçmek bilmeyen bir ishal var karnım sürekli şişiyor toplanıyor kalça kemiğimin ağrısından topallayarak yürümeye başladım 2 gündür ayaklarımın altı şişmeye başladı sabahları hele hiç üzerine basamıyorum 😞 2 gündür karnım da ara ara ağrı oluyor ilk hamileliğim sancımı yoksa ishalden dolayı burumu ayırt edemiyorum 😅burun tıkanıklığı olmaya başladı bu hafta geceleri her tarafıma yastık koyuyorum ancak o şekilde uyuyabiliyorum oda sürekli kalkıyorum dönerken bile kemiklerim ağrıyor . Sürekli tuvaletimin gelmesi heleki iki damla olsa bile sanki çok sıkışmışım gibi hissediyorum 😂
Mrc34 bircivcivannesi uykusuz ve bol mide yanmalı günler. Rennie ve gaviscon ikisini verdi Dr fakat hiç etkisi yok her gece istifra ile sonuçlanıyor😭 var mı çözümü olan mideye??
Zeyneplena34 Naz_01 Bizde 34+5 deyiz. 2 gün önce 2600 grdı kızım. Biraz iri bebeklerimiz var. Doktorun sana hiç erken doğum vs olabilir dedi mi. 3 kere nst ye girdim 3 hafta onden gidiyor diye. Simdide aclik ve tokluk kan şekerimi ölçüyorum evde tedbir amaçlı. Merak ettim canım ikimizinde aynı olunca 🥰
ea123 Bende sürekli kasılma oluyor kızlar eğilmede zorluk yaşıyorum ve gece uykularım bitti neredeyse asla rahat uyuyamıyorum
bircivcivannesi ea123 benim de kasılmalarım var ara ara iki gün önce kontrolum vardı nst de de sancım çıktı doğum önleyici ilaçlardan veriyorlar :/ ama tabi yalancı kasilmalar da olabilir bu haftalarda normalmis
bircivcivannesi Byn-4242florya ishal olmak kabız olmaktsn iyidir galiba ya , kabızlık çok çektim çünkü hamilelik boyunca bol su tüketmeyi unutmayın, artık bebiş de baskı yaptigi için bana da sürekli cisim var gibi geliyor 😂
bircivcivannesi Ezoss ultrason kiloları biraz tahmini oluyor onlara takılıp canınızı sıkmayın, beslenmenize bir şeyler ekleyebilirsiniz muz ceviz kaşar meyve bebeğe kilo aldıran şeyler diye okumuştum 😌
Cansunare 34+3teyiz ama bu aralar sanki ilk üç aya geri dönmüş gibiyim son zamanlar daha zor geçiyor bu sefer birde arada kasılmalar başladı🥺
bircivcivannesi Cansunare kasılmalar bende de var normalmiş sanırım yalancı kasılmalar oluyormuş bu hafta vücut kendini hazırlıyor yavaştan 😌 bulantı flaan mi var ilk 3 aya döndüm derken
Eegurefeoglu bircivcivannesi valla şimdiye kadar öyle şişermiş gibi gelmiyordu ama ellerim ayaklarım şişiyor artık yorucu 😅😅
Byn-4242florya bircivcivannesi kabızlık bende çektim 10 gün tuvaletimi yapamadığımı biliyorum yani ama bi şurup la çözdük işi biz doktor tavsiyesi tabiki
Cansunare bircivcivannesi doktorda normal olduğunu söyledi ama o kadar acı veriyor ki bazen.evet sabahları miğdem bulanmaya başladı çok halsiz bırakıyor sabahları
Mrc34 Zeyneplena34 cuma günü 34+5te 2800 du kizim ben sordum doktora erken doğum olabilir mi diye olmaz dedi nst giriyorum 1aydir zaten ekstra bir şey de demedi. Size risk var mı dendi iri olduğu için ?? Bol mide yanmalı zor yürümeli geçiyor günlerim.
Naz_01 Zeyneplena34 erken doğar vs. demedi canım sadece biraz iri olacağı için sezaryene kendini hazırla, normal biraz zor gibi duruyor senin için dedi.nst ye bir kez girdim onda da bebeğin keyfi yerinde herşey yolunda dedi
Zeyneplena34 Mrc34 Yok canım benim benim hiç bir sıkınt yok sadece önden gidiyor diye iri bebek olduğu için şekerini kontrol edelim dendi. Ve çatı muayenesi oldum 2 gün once. Normal doğum pozisyonundaymış. Ne sancı ne başka bir belirtim yok çok şükür. Rabbim zamanında gelmeyi nasip etsin bütün bebeklerin 🥰
Elifnev Mrc34 bende bi ara mide yanmasi problemi cektim ama asiri degildi benimki. Bir ebe tavsiyesiyle 1 cay kasigi karbonat, yarim limon suyu ve 1 cay bardagi suyu karıştırıp icince geçiyordu benimki. Bir deneyin belki ise yarar.
bircivcivannesi Mrc34 uyumadan 2-3 saat once bir şey yemeyi kesin bir de yanma olursa birkaç yudum soğuk süt inşallah ise yarar sizde de geçmiş olsun
Nehirimmm06 bircivcivannesi ben kendimi unuttum çünkü bebeğim çok hareketsiz 3 gündür sizde de hareket azalması var mı
bircivcivannesi Nehirimmm06 hareket azalması bende de var bugün YouTube da bir doktordan dinledimmbu haftalarda normalmis biraz yeri de daraldığı için
AsM 34+6yim suan ellerim ayaklarım cok sisti fazla ayakta duramıyorum 34+1de 2400 dukilosu boyu 42cm normal dedi haftasiyla artik 10gudne bir gel dedi sanci vs yok suan ara ara kasilmalarim oluyor tabi bakalim ne zman gelicek kizim 😍