Babymee Diyarbakır sıcağından herkese günaydın. Yastığım ıpıslak oluyor. Berbat bir durum. Daha bu sıcaklar hiçbir şey. Temmuzdan sonrası fena çarpıyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🥴
tuba_stms05 Babymee Amin eyvallah Diyarbakır bide 🤦♀️ nem çok terletiyor bende zonguldak da yaşıyorum
tuba_stms05 Alizel yağ işte alan alıyor benimki derin uyur ben korkuyorum duş almaya 🤦♀️ inşallah seninde zor geçmez sıcaklara aldanıp don atlet yatıyoruz inşallah hasta olmayız 🐥
Pamugunannesi1 tuba_stms05 Camı açtık uyuduk napalım 🥵 Sende camı üstten açsaydın keşke en azından rahatlardın
Simge0719 tuba_stms05 evet kesinlikle buna katılmıyorum sonunu düşünmek lazım o yüzden hiç önemli değil Allahım hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah