Deletedmom_5 tuba_stms05 ya sen benmi son 1 haftadır yanma ateşlenme geldi oturduğum yerden terliyorum yapış yapış oluyorum bende 37. Haftaya girmek üzereyim son haftalar artık normal heralde 😪 hele gündüz dışarı çıkmaktan nefret ettim sırf terliyorum diye
Gonciii tuba_stms05 yalnız değilsin çıldırmalık 12 de yattım 1 saat debelendim uyumuşum saat 1 buçukta uyandım hala uyuyamıyorum su gibiyim 🥵🥵
tuba_stms05 Deletedmom_5 benim ev güneş almadığı için gündüz şanslıyım ama gece olsun yatamıyorum sucuk gibi oluyorum 🥵🙄
Deletedmom_5 tuba_stms05 sorma sabah kalkınca sırtım su gibi oluyor hiçte sevmiyorum o ıslaklık hissini
bankaci26 tuba_stms05 mide yanmasını saymıyorum bile ben artık da 😀😀 reflü ve gastrit vardı çünpü bende artık durulacak gibi değil ama sıcaktan 2 atlet değiştiriyoruö sabaha kadar giydiğim yek şeyde atlet şort zaten şuan 😀
tuba_stms05 bankaci26 hahah atlet don aynı şekilde 🤣geçmiş olsun bu arada az kalmış dayan 🤲 üstüm açık uyumuşum sabah da gaz sancım oldu 🤦♀️bi ayar tutturamıyorum
tuba_stms05 Deletedmom23234 hahah 🤣Altan donduruculu dolabın önüne oturup serinlemek gibisi yok 🤣🤦♀️
Deletedmom23234 tuba_stms05 Ah ah annem derdi hep hamileliğini yaza getirme diye 😅 napiyim ya oldu valla bı kere 😂
tuba_stms05 Gonciii genelde regli olduğumda terlerdim ilk 2 gün aşırı sancılı geçerdi 😂aklıma o günler geldi 8 ay olmuş🤦♀️