Hamilebirisi_ canım bnde yeni doğum yaptım 3 gün oldu. 35+3 2 cm açıklıkla hastaneye yatirdilar beni 2 gün hiç biseykm yokdu sadece isal oldum o gün içinde 3 kez belimden bacaklarima doğru sizi sekkinde ağrılar vardı doktor muayene etti 4 cm olmuş acilmam. Ertesi gün 6 cm oldu bende hala sancı yok nst de en fazla 25 ertesi gün artık 8 cm oldu yine yok sancı ben tam 36 haftalık oldum o günde akşam üstüne kadar böyle devam etti saat 4 suni sancı verdiler 1.5 saat yine biseyim yokdu sonra suyumu patlattilar sancı yavaş yavaş gelmeye başladı. 1.30 saat sancı çektim nst çıkan sancı yine en fazla 60-70 di 10 cm oluncada doğumu oldu biraz uzun oldu kusura bakmayın. İkimizde iyiyiz çok şükür 🙏