Yagmur515253 birşey sormak istiyorum benim de belim sürekli ağrıyo özellikle gece ne tarafa yatarsam tam tersi taraf ağrıyo. Siyatiğim sancı yapıyor birde. Doktorum belinde şiddetli ağrı varsa normal doğum yaptıramam rahim kasılmasıyla beraber beline aşırı basınç biner doğumdan sonra kalkamazsın yataktan dedi. Size de dedi öi doktorunuz bu tarz birşey