Diillara HasibeBurhan12 neden 40 haftayı beklemiyor doktorunuz normalde bekliyolar belki kendi sancınla normal doğum olacak neden 38 de hemen suni yapıyolar ki
Diillara HasibeBurhan12 he anladım rabbim sıkıntı vermesin inşallah sağlıklı bi şekilde almışsındır kucağına bizimde Çarşamba sabahı yatışımız olacak hayırlısıyla inşallah 41 hafta olduk Allahın izniyle kavuşsak başka bişey istemiyorum 😂
HasibeBurhan12 Diillara acil sezaryene alındım şimdi bebeğim yanımda uyuyor çok güzel bir duygu Rabbim sizlere de kolaylık versin 💙💙💙