Alparslanbebe 36+6 haftalık hamileyim, pazartesi günü hastaneye yaticam suni sanci ile dogumum basliycak ,simdiden stres basladii ,suni sanci hakkında bilgisi olan varmiiii
Keremimmmm Alparslanbebe canım neddn bı kaç hafta erkenden acaba bnimde öyle bı durumum varda merak ettim
Serpilbb Alparslanbebe Allah kolaylık versin inşallah açılman hızlı ilerler çok çekmessin suni sancıyı. Herkeste farklı oluyor sancı
2-prensesannesiii Alparslanbebe bende 36.6 iken suni sanciyla doğum yapmıştım ama benim suyum gelmişti öncesinde sizde bol bol hurma yiyin sıcak suya oturun ve squat yapın. ❤️
Omerhatice Alparslanbebe hakkına hayırlısı olsun canm Bol bol dua et Allahn izniyle sağlıkla kavuşursun kuzuna.. Ben oğlumda suni aldım ilk doğumda 6 sattr çok rahat kolay bir doğum oldu.. kizimdada dun doğum yaptım 🥰 suni aldım 2 saat ama sonda mecburi sezeryana alındım.. hakkına hayırlısı ne ise o olsun inşallah
Alparslanbebe Keremimmmm sekerim var,bebek önden gidiyo, eğer 40.haftaya kadar beklersem normal dogum sansim olmiycak, normal dogum istedigim icin yani..☺️
Semakacan Alparslanbebe güzel açılmanı sağlayacak şeyler yapabilirsin mesela daha kolay olması için bende doğumda suni sancı almıştım tabii ki herkeste aynı olmaz ama dayanılmayacak bi şey değil korkma azcık sıkcaksın dişini sonra o minik meleğini alcaksın kucağına ve bütün dertler bitti gitti ☺️
Diillara Alparslanbebe benimde 40+4 oldu ama henüz sancı açılma yok sanırım benimde suniyle başlatılacak beklemedeyiz 41 haftaya kadar bakalım don 3 gün
Suu123 Diillara kaç kilo peki bebiş 😊 benim de yarın 40 kısmetse. Bu hafta benim de suni veririz dediler. Kilosu artıyor çünkü
Diillara Suu123 3100 gram fazla bi kilomuz yok Çarşamba günü yatışım yapılacak bakalım suniylede olmazsa sezeryan olacak dedi doktor hayırlısıyla inşallah ❤️
HasibeBurhan12 Diillara benimmde bugün yapılacak 38+6 suni deneyeceğiz olmazsa sezaryen uyuyamıyorum 🙈
Diillara HasibeBurhan12 neden 40 haftayı beklemiyor doktorunuz normalde bekliyolar belki kendi sancınla normal doğum olacak neden 38 de hemen suni yapıyolar ki