28+4 oldum ve 1 haftadır son 3 ayın zor geçer demelerini daha iyi anlıyorum 🤦🏼♀️ Geceleri uykuya dalmak sorun nefes almak sorun otururken belinde destek olmadan oturamıyorsun mide yanması da cabası bide sıcaklar başladı şişkinlik basıyor resmen . Zaman çabuk geçsin ve hayırlı sağlıklı doğsun diye dua ediyorum 🥲