[silindi] 07vefa42 27+4 den merhaba. 3. Trimestere geçeli bir kaç gün oldu ve zorluklarıyla geldi 😀 gece mide yanmaları, bel ağrıları da hoşgeldin dedi 🤦🏻♀️
Serpilbb 07vefa42 ah ah 2. Trimeser gerçekten hamileliğin balayısıymış 😂 29. Haftadayım bacak uyuşmasından geceleri zor uyuyorum uyumuyorum artık yorgunluktan sızıyorum resmen çabuk geçsin bu dönem 😩
07vefa42 [silindi] yaa col gecmis olsun ben de gecen haftalarda bacak agrisindan cekiyordum ama suan iyiyim cok sukur calismaktan firsat kalmiyor sanirim 😅
Mmoommlife Allaha şukur bızde 27 haftalıgız🤲🏻Rahmımde arada bıcak saplanır gb batma yasıyorım bazende adet sancısı belıme kasıklarıma vuruyor yasayan varmı acaba?
Kuben Mmoommlife Bu akşam bende aynı şeyleri yaşıyorum gündüz muayenem vardı bir sorun yoktu ama akşamdan beri batmalar var 🤷
Mmoommlife 07vefa42 cok tesekkurler aslında bolca dınlenıyorum ama anlamadım bende İnşaAllah normaldir🙏🏻
07vefa42 Serpilbb yaa bende korkmalimiyim acaba😅😅 gecen haftalarda bacak agrisi cekmistim ama bu aralar hareketliyim baya insallah iyi gecer🤔😅
Gizemnursu Kuben batmalariniz göbek deliğinizin oralardai acaba ? Benim de göbek deliği ve çevresinde çok aşırı ağrım var korkuyorum
07vefa42 Serpilbb yaaa o suandada var bende🤦🏼♀️ Göbeğimin üstüne yatmak dan korkuyorum 😦 bi sag bi sol bi kocamim kucaği 😅 deli oluyorum sabaha kadar 🤣🤣🤣
Serpilbb 07vefa42 göneğinin üstüne yatmassın ben hafiften meyillensem rahatsız oluyorum direk dönüyorum uykumda 😄
Kuben Gizemnursu Hayır biraz daha aşağıda kasığa yakın. Bugün çok ayakta durdum ona yoruyorum çünkü kontrol güzel geçti. Siz de bir sorun isterseniz doktora.
Remziye_2121 07vefa42 strese girmemek için kendime hakim olamıyorum işte bu yüzden de korkuyorum bebeğime bir şey olacak diye