Kubra2401 aysenuryldzz19 benimde sol bacağım daha çok şişiyor.Hatta bileğim şişiyor resmen Doktorun ne önerdi sana acaba canım
Kubra2401 aysenuryldzz19 Canım bana doktorum ayaklarımı yukarı kaldırmamı şiş olduğu zamanlarda soğuk yani buz uygulamamı söyledi. Çok ayakta durmamaya özen göster sende. İnşallah sağlıkla bu hamileliği geçiririz bebişlerimizi kucağımıza alırız 🤲
Aysnn3705 aysenuryldzz19 bnm en başından beri hiç ödemim şişliğim yoktu sadece 2 hafta önce biraz su içmeyi azalttım farkında bile değildim o kadar az içtiğimin ayaklarım bi anda arı sokmuş gbi şişti 3 gün öle kaldı tekrar su içmeye başlayınca indi ama
aysenuryldzz19 Aysnn3705 suda içiyorum aslinda belki vücudum icin yeterli gelmiyo olabilir sislikler oldugundan beri 3 lt felan iciuorum ins gecer
Aysnn3705 aysenuryldzz19 bn mümkün oldukça iyi havalarda çıkıp en az yarım saat yürüyorum suyumu içiyorum bide evde oturrken bile ayaklarımı uzatıyorum altına da yastık koy biraz yukarıda tut onun bile faydası var