Her hafta kilo alsa diye düsünmeyin bende 33 uncu haftaya kadar herşey iyidi normal diyip duruyorlardı 34 de 1 hafta geri dendi 35 te 2 hafta 36 da 3 hafta geri dedi kilo alımı durmuş 2150 de kaldı :( 37 de birdaha cagirdilar gideceğim ne olucak bilmiyorum doktor hiçbişey demiyor başka bir doktor seçicemlm bu sefer