Minisomini benimde bir genimde var ama hatırlamıyorum hangisi olduğunu. Bana kanın pıhtılaşmaya meyilli gebelikte pıhtılaşıyor olabilir demişti araştırma hastanesindeki doktor. Kızıma hamileyken doktor iğne kullanmasakta olabilir gibi konuşmuştu ama işimizi şansa bırakmayalım flan demişti. Bende boşuna mı hem iğne hem hap kullanıyorum diye düşünüyodum. Bu hamileliğimde de direk iğne başlattı ama doktor. Progestan bende kullanıyorum ama ağızdan. Bana da önlem amaçlı verdi. Günde iki defa dedi ama ben sadece gece yatarken içiyorum bi süredir. Progestanı kan sulandırıcı kullandığımız için mi veriyolar acaba