Arkadaşlar selam, salı günü cinsiyet öğrenmeye gideceğim. Daha önceden doktorum tahminde bulundu ama yine de 16.haftayı beklemeyi tercih etti. Merak ettiğim kız denilip sonradan erkek olduğu anlaşılan ya da erkek denilip sonradan kız olduğu anlaşılan bebişler var mı aramızda 😀 hisleriniz ile doktorunuzun söylediği uyuştu mu 😀😀😀