kucukadam Merve171214 esim de ilk hamilelgimi öğrendiğimizde erkek olursa baybars olsun dedi ama simdi kendi vazgeçti. İsim arıyoruz simdi😅
Elif0712 Aysemin54 henuz cinsiyet bilmiyoruz ama esim efehan dedi bnde berkay olabilir dedim ama bu sefer esim ne derse o kizlarin adini bn koydum cunku