Aysemin54 Oğlum için isim istiyorum arkadaslar aklınızda olan unutamadıgınız isimleri yazar mısınız bana fikirr olsun ☺️🥰
GizMeh Aysemin54 ardenin anlamı çok güzelmiş. Allahın tarlası, bolluk bereket adalet prensi 💙 ışık ışıl parlayan
kucukadam Merve171214 esim de ilk hamilelgimi öğrendiğimizde erkek olursa baybars olsun dedi ama simdi kendi vazgeçti. İsim arıyoruz simdi😅
gulsahasel Alparslan, Göktuğ,Emir,Alperen bayılıyorum bu isimlere bebeğim erkekse eğer birini koyucam Allah’ın izniyle🥰
Symazturk Aysemin54 Doğu olmasına karar verdik insallah 🐣 bu sene göktuğ ve Alpaslan senesi farklı bir şey olsun istedim