Ben ilk yaptığımda 416 çıktı doktor ultrasona baktı kese gözükmüyor dedi tekrar test yap gel dedi 2 gün önce yıne yaptım 962 çıktı gelişimi güzl dedi Pazartesi günü tekrar gel dedi şimdi hamilemiyim yada kaç haftalık hamileyim hiç anlamdım en son 5 Mayıs’ta adet gördüm 11 de çıktım tahmini olan varmı kızlar