baltacirahsan Arkadaşlar merhaba iki kez hamilelik testinde pozitif çıkınca sonucum doktora gittim. Sonuç 1287,68 çıktı. İlk sonucun bu kadar yüksek çıkması normal mi?
Hilal-95 baltacirahsan çok normal canm benimde 2507 ben ikiz sanmıştım erken döllenmedir 🤗hayırlı olsun
Zeysezer baltacirahsan ne zaman öğrendiğinle alakalı bence ben yumurtlamayı 15. Gün gördüm adetten dört gün önce pozitif geldi gebelik testi 107 gelmişti değerim
Seda_nrr baltacirahsan benimde böyle yüksekti gittiğimde 5 haftalık demişti erken döllenme olmuş.Hayırlı olsun :)
baltacirahsan Seda_nrr Allah razı olsun, kaç haftalık hamilesiniz acaba şu an? Size de hayırlı olsun rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın, bize de hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde tam zamanında kucağımıza almayı nasip etsin🤲🧿
Hilal-95 baltacirahsan ben şuan 18 haftanın içindeyim canm 🤗 allahın izniyle çok şükür🤲🏻 Ozaman 4 haftalıktım tam adetim 3 gün geçmişti o değerdeydi 🤗
baltacirahsan Hilal-95 rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin, rabbim isteyen herkese hayırlı bir zamanda sağlıcakla nasip etsin🤲
Hilal-95 baltacirahsan amin canım maşallah allahın izniyle inşallah ben çok acılar yaşadım öncesinde bugunume şükür rabbım kavuştursun 🤲🏻🤲🏻