SevincGancali Aybuss neden korkuyorsunuz? Allahın iznile her şey çok güzel olucak. İyi şeyler düşünün. Her gün bebeğinizi yanınızdaymış gibi hayal edin, onu öpüyor, kokluyorsunuz. Yanında uyuyup nefesini hiss ediyorsunuz. Bunlar çok güzel hisler
0267 Iby bence oluyor. Sonuçta herkes beslenmesine dikkat etmesi gerektiğini şekerini kontrol etmeyi bilmeyi Allah korusun çocuğa şekerden bişey olabilir
Nisansimge 22+4den selamlar 3.Gebeliğim son 2 gündür özellikle sezeryan yerimde sertlik ve bebek sanki oraya direniyor gibi hissediyorum çok acıyor hareketlerini hep aşağıda hissettim zaten bu zmaan kadar
Melikeuysal 24+4 ınsallah 7 ekım dıyor . Benımde hep asagıda hareketlerı ve hıc durmuyor sureklı hareket edıyor ve bazen canım açıyor 😂 ama olsun onu hıssetmek bıle çok gzuel ❤️❤️
BelisMelis41 ssssxsss trendyolda migren taşları vardı ve benım migrenimde fazlasıyla var ama allaha sıkur hamılelıkten bu yana cok sıkıntı cekmedım. Mıgren railarına bakabılırsın mentollu ve bana etkili gelmişti
Ozlem7834 Kızlar Kartal Pendik tuzla civarlarında oturanlar hangi hastaneye gidiyorlar acaba doktorlarından memnunlar mı ?
Rceyda Kızlar merhaba. 22+5 deyim bazı günler karnımda sağ ya da solda anlık şişmeler sertleşmeler oluyor gerilme hissi gibi tarif edebilirim ağrı acı vs yok sdece bir rahatsızlık oluyor pozisyon değiştirince geçiyor. böyle bir şey yaşayan varmı?
Merve5561 Rceyda ben yaşıyorum canım 19+2 yim her gün olmuyor ama bazı günler birkaç kere oluyor genelde sol tarafımda göbek deliğimin altında oluyor yumruk gibi sertleşiyor o an sıcak basıyor kalbim sıkışıyor sanki geçiyor 5-10 sn sonra dr sordun mu hiç benim randevuma iki hafta var daha
Rceyda Merve5561 çarşamba soracağım. Bende kalp sıkışması değilde böyle gaz sancısı ya da böbrek tarafında ağrı gibi bir şey oluyor ama tam tarif edemiyorum. Enfejsiyon vs yok. Kontrolde ultrasonl bakarken olmasını cok isterdim doktorda görsün dye😞 ben çarşamba sorunca buraya yazarım canm bakarsın sende.
Seda0651 0267 aç gidiliyor Muş önce kan alıp sonra içecek içilip tekrar 1 saat sonra kan aliniyor mus . Bu şekilde söyledi doktorum
Rceyda Merve5561 @22meltem kızlr merhaba tekrar bugün doktor kontrolüm vardı doktora yasadıgım seyi anlattım kac kez oldugunu ne kadar sürdüğünü ağrım sancm vs yok dedim. Kasılma dedi nidicard verdi eğer devam ederse endol baslancakms. Sizlerde mutlaka doktorunuza sorun ne olur ne olmaz ben sordugm için cok mutluyum en azndan önlemi alıyoruz.