Merhabalar , ilk gebeliğim kötü sonlanınca kızım da kese görünür görünmez kan sulandırıcı verilmişti , bunda ise hamile olduğumu öğrendiğim gibi kan sulandırıcı başladım , doktorum kalp atışını görelim öyle başlayalım dedi , rapor yazılıyor sonuçta demişti , ben ne olur olmaz coraspin kullanmaya devam ediyorum inşallah pazartesi güzel haberler alırım be başlarız