Ben de öncesinde ecopirin kullanıyodum düşük yaptıktan sonra doktorum bi 6 ay deneyin olmazsa adetinden 10 gün önce iğneye başlarız hamile kalmanı kolaylaştırır demişti. Bu ay ilk defa ovulasyon testi kullanmıştım ihtimal yüksek olduğu için adetime son bikaç gün kala iğne kullanmaya başladım çok şükür hamile olduğumu öğrendim. Bana doktorum günün geçer geçmez iğneye başlıycaz o yüzden 1 gün bile geçse hemen test yap demişti