2cocukannesiiii zakdenizzz genelde nescafe içtim sütsüz sade kahve biraz acı oluyor ama o şekilde içiliyor, İnsaAllah çabucak atlatirsiniz
Ecenurakgul Havvaoz valla 10 kere olsa 10 kere sezeryan yaparım. Normal yapmak isteyen yapsın tutan yok ben çok şükür hiç bir sorun yaşamadım canım :) sen güzelce yürüyüş yap allah büyüktür içini ferah tut :))
Yzc21 Havvaoz bende 5 gün önce sezeryan oldum hiç baş ağrısı çekmedim sırt ağrısı var oda ilaç atınca geciyo bende sadece gaz sıkıntısı oldu lağma yaptılar zaten bebeğini kucağına alınca ağrı felan hiç hissetmiyosn
Sariiii Benimde cuma günü nasipse .. artık zor geçiiyor günler iyice Allah büyük birşekilde atlatırız inşallah