Bende spinal ile doğum yaptım, ameliyattan 4 saat sonra sıvı tüketmeye başladım bol bol kahve içtim kesinlikle baş ağrısı olmadı elhamdülillah 6 saat sonra da ayağa kalktım tabiki yardım ile ama ilk kalkmak biraz zor oluyor sonra toparliyorsunuz bol su ve yürüyüş yapın, hemn toparlarsiniz Allah’ın izniyle korkmayın bebeğinizi görünce zaten ne ağrı kalıyor ne acı 🥰