Avsanem merhaba,
Benimde tsh yüksek çıktı. Hamilelere 2. 5 altında olması iyiymiş benim 3 74 tü ilk sonuç 50 mg lık ilaçla başladık sonra 3 34 çıktı ilacı 75 mg yükseltti doktor. Bugün çıkan test sonucunda 2.74 çıktı. İlaca devam ediyorum.
Bebeğin gelişimi için önemliymiş benim doktorum öyle söyledi.