Avsanem Hamilelikle tsh hormonu yükselen oldu mu? Euthyrox kullanan var mı? Ben hamileliğimle Tsh hormonumun yükseldiğini öğrendim dahiliyeye yönlendirildim 4.85 çıkması nedeniyle ilaca başlatıldım şuan 9+3üz ve 25 mg kullanmaya devam ediyoruz . bu durumu yaşayan var mı? Troid bozukluğunun veya ilacın bebeğe herhangi bir zararı olur mu ? İlaç kullanıyorum ancak içim rahat değil hamilelikte Tsh 2.5 ‘in altında olmalıymış ’
dakpinar- Avsanem gecmıs olsun canım benim tsh dedıgın trioid oluyor dimi. Ben de 12. Haftamdyım 2,5 normal değermiş benim de 2,59 çıktı bana da görüş bir dahiliye ile dedi . Allah şifa versin inşallah hepimize
Hilal-95 Avsanem bende kullanıyorum en başımda beri her ay gidip kan veriyorum kontrol için 50mg kullanıyorum doktor ayarlıyor dahiliyeye gidiyorum canm geçmiş olsun erken öğrenmen çok iyi olmuş
Yavrucuk07 Avsanem için rahat olsun cnm, asıl kullanmazsan sıkıntı olur,aynı ilacı bende kullanıyorum üstelik benim 50 mg ,bu benim ikinci gebeligim ilkinde de sonuna kadar kullandım, bunda da öyle yapacam, dahiliye doktoru öyle yönlendirdi
Avsanem dakpinar- canım muhakkak görüş bir dahiliye ile sonrasında doğum doktoruna sorup kullan eğer kullanacaksan ilacı . Bir de tsh hormonunun testini sağlık ocakları yapınca kanı bekletiyorlarmış bu yüzden doğru sonuç çıkmıyor en doğru sonu hastanenin sabah aç karnına yaptırdığı testin sonucu . Yüksek değil korkma inşallah düşer en yakın zamanda 🙏🏻
Anneadayii22 Gebelik döneminde genellikle TSH düzeyleri ilk trimesterda 0.1-2.5 mIU/L, ikinci trimesterda 0.2-3.0 mIU/L ve üçüncü trimesterda 0.3-3.0 mIU/L aralığındadır. Referans aralığın altındaki ve üstündeki TSH değerlerinde serum serbest T4 düzeyi ölçülmelidir. ( internette boyle yaziyor) benim eltim de yuksek cikti dahileye gitti ordan diyetsiyen ordan endokrin bölümüne gitti yediklerine biraz dikkat et canim cok geçmiş olsun
Avsanem Anneadayii22 bilgilendirmen ve geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkür ederim canım 🙏🏻 Yakın zamanda tekrar kan vericem inşallah düşmüştür…
Avsanem Hilal-95 çok teşekkür ederim canım normal bir şey değil mi yani çoğu kişinin başına gelebilir dimi önemli olan ilaç kullanmakmış bende düzenli kullanıyorum sana da çok geçmiş olsun inşallah yakın zamanda normal değere döner..
Avsanem Anneadayii22 önerilen düşük olmasıymış zaten canım doktor 2.5 altı olmasını öneriyoruz dedi net şu kadar olmalı demedi o yüzden korkma
Hilal-95 Avsanem çok normal hamılelıkde çok oluyomuş korkma ama erken öğrenmen çok iyi ben bi düşük yaşadım malesef troid yuzunden ilacını dıkkatlı kullan aç karnına iç yarım saat somra yemek ye canm korkma allahm izniyle bişey olmaz
Avsanem Avsanem buiyimi doktorum orada ki kanın yaklaşık 2 saat bekletilip o şekilde hastaneye gönderildiğini bu sebeple yanlış çıkma olasılığının çok yüksek olduğunu söylemişti gerçektende bende değerler farketti o yüzden hastanede ki herhangi bir testinde TSh hormonuna da baktır canım
Avsanem Yavrucuk07 Yavrucuk07 dahiliye doktoruna ilk bu durumun herhangi bir olumsuz etkisi olur mu diye sorduğumda ' OLAMAZ ’diyemem demişti çok korkmuştum. Hala da içim içimi yiyordu ama yorumun rahatlattı beni teşekkürler canım
Hilal-95 Yavrucuk07 hep 50mg mı kullandınız bende 50 kullanıyorum ama bazıları 25 felan yazmış heralde değere göredir ama aklıma takılıyor
Rosemoonse Avsanem endişelenme hiç kullanmazsan sıkıntı oluyor bebişte.Bende iki gebeliğimde de kullandım. Gebeliklerde benimde tsh hormonum yükseliyor.
Seydaa06 Avsanem ben gebe kalmadan önce de tiroid hastasıydım yaklaşık 4 yıldır ilaç kullanıyorum ve gebelikte dozumu daha da yükselttiler ilacın hiçbir zararı yok aksine içmezsen bebeğine zarar verirsin